środa, 25 marca 2020

WItam.. Podsumowująco :)



Witam Was moje drogie serdecznie troszkę mnie tu nie było.. Ale widzę że część z Was zaglądała do mnie . Ostatni rok sporo u mnie zmienił, stąd też naprawdę nie było czasu na prowadzenie bloga.
Teraz w dobie tego co się dzieje niestety jesteśmy po części zamknięci w domach nie powiem jest to właśnie czas na nadrobienie zaległości na powrót do swoich pasji na lekkie wyhamowanie i zatrzymanie się w tym pędzie  . 
Ale nie będę tutaj się rozpisywać na temat tego co się dzieje bo każdy dobrze wie...
Postanowiłam zrobić lekki przegląd co was interesowało, jakie posty miały zainteresowanie..
Największe zainteresowanie miał wpis na temat degażowania włosów klik .
Przeczytałam sporo wpisów na innych blogach , na forach o włosach w większości przypadków piszecie, że nie lubicie tego sprzętu. Że dziękujecie fryzjerowi który bierze je do rąk. Ja wszystko rozumiem z biegiem czas z większym doświadczeniem nadal swojego zdania nie zmieniam. 
Ale zacznijmy od początku ...Ktoś ten rodzaj nożyczek po coś wynalazł, do czego się nadają;
- krótkie ,postrzępione fryzury degażówki dodają lekkości 
- męskie strzyżenia często panowie proszą o przerzedzenie, pamiętajmy jednak że nie każdy włos je lubi czasem włosy strasznie się puszą
I chyba tyle na długie damskie fryzury zawsze polecam inne sposoby pikowanie, efiilacja  bądź nóż chiński. 
Strzyżenie takim nożem dodaje lekkości grubym włosom. Wprowadzony jest większy ruch , włos jest bardziej podatny na układanie . Ale należy też pamiętać że każdy włos jest inny, każdy też lubi inne strzyżenie inną pielęgnacje. Nie ma złotej zasady najważniejsza jest rozmowa my sam dużo lepiej znamy swoje włosy.
Coś dodacie?
Jakieś pytania?
Może coś pominęłam?
Pozdrawiam :)         
 
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...