czwartek, 29 sierpnia 2013

Avon Solutions, Hydra Beyond, Hydrating Gel - Cream (Nawilżający krem - żel do twarzy)




Lekki krem - żel zawierający kompleks z algami. Pomaga wzmacniać płaszcz wodno-lipidowy skóry, dzięki czemu zatrzymuje wilgoć. Sprawia, że skóra wydaje się intensywnie nawilżona przez cały dzień, łagodzi uczucie ściągnięcia, poprawia wygląd i strukturę skóry. Testowany dermatologicznie. Hipoalergiczny. 







Kolejny kosmetyk z serii: jak wyrzucisz pudełko składu nie poznasz:)
Więc ja niestety nie wiem co w sobie ma, ma nawilżać - czy ja wiem nie czuję zbytnio nawilżenia.Za to bardzo dobrze jest odczuwalny film który pozostaje na skórze, niestety strasznie klejący chętnie używam go do stóp.
Też tak macie że nawet gdy coś jest bublem szkoda wyrzucić?Jakoś mam sentyment,nie to raczej żal utraconych bezpowrotnie pieniędzy hehe:)
Czekam na wasze opinie i chętnie poczytam skład jeżeli takowy ktoś posiada:)
Pozdrawiam Serdecznie :*




18 komentarzy:

  1. Jako, że byłam konsultantką firmy Avon ponad 5 lat a liderem sprzedaży 1,5 roku, miałam już chyba każdy kosmetyk, ten również :) Jednak moje zużycia ograniczały się do kilku razów a później traciły swoją ważność i witał ich kosz.. te lepsze oczywiście używałam systematycznie ale z tego co pamiętam ten krem(żel) do nich nie należał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tradycyjnie bubel:)Coś nie mogę trafić nic dobrego

      Usuń
  2. A miałam go sobie zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja nie polecam ale dla każdego coś innego może akurat:)

      Usuń
  3. nie używałam, ale nie lubię gdy kremy się kleją:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Tobie, ale mi bardzo ciężko znajść taki co się nie klei:/

      Usuń
  4. ja ogólnie nie lubię kremów z avonu, ale moja siostra i mama uwielbiają zimowe kremy właśnie z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za Avonem, nie miałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Avonu używam kremu z zielonym ogórkiem, ale jakoś nie zauważyłam spektakularnego działania. Avon ostatnio tylko mnie zawodzi, a szkoda, bo kiedyś bardzo lubiłam ich produkty i nawet byłam konsultantką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dawniej bało inaczej pamiętam że lubiłam ich maski do włosów, teraz nie wiem jakie są nie mam żadnej ale się ich obawiam:)

      Usuń
  7. Też zawsze mi szkoda wyrzucić kosmetyków i albo oddaje, albo zużywam na co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku biedne stopy i dłonie wszystko cierpliwie znoszą:D

      Usuń
  8. Ja mam identycznie ;) Zawsze szkoda mi wyrzucać kosmetyku, który okazał się nie wypałem. Uważam, że Avon ma średnie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na coś dany kosmetyk może się przydać co nie?:)

      Usuń
  9. ja przeważnie oddaje kosmetyki, których nie lubię, niech ktoś inny sobie na nie narzeka :)
    ja z Avonu miałam ten pomarańczowy krem z tej serii, straszny bubel :D
    dzięki za odwiedzinki u mnie, zostaję u Ciebie na dłużej :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...