wtorek, 15 października 2013

MARION, Maska na twarz nawilżająco-odżywcza

Dziś kolejna recenzja MARION, Maska na twarz nawilżająco-odżywcza :)
Dla odmiany postanowiłam wypróbować maseczkę w płacie:) A co mi szkodzi zdania na temat tej maseczki są podzielone, sama była sceptycznie nastawiona , ale raz kozie śmierć postanowiłam spróbować.


 opis producenta:
Firma MARION Kosmetyki stworzyła serię maseczkę w formie włókiennego płatku w kształcie twarzy nasączonego aktywnymi substancjami. Zawarty w masce płyn nie spływa, co umożliwia swobodne poruszanie się w masce. Łatwe w stosowaniu i przynoszące doskonałe efekty  już  po 10 minutach. Wystarczy maskę nałożyć na twarz, a po zastosowaniu przemyć twarz wodą.
Niezwykle wygodna maska, idealnie dopasowana do kształtu twarzy. Zawarty w maseczce ekstrakt z miodu zmiękcza oraz odżywia skórę. Proteiny jedwabiu poprawiają kondycję skóry oraz nadają jej jedwabistą gładkość i miękkość. Dodatkowo specjalnie dobrany kompleks witamin A, E i H  zatrzymuje i reguluje zawartość wody w skórze, poprawia jej koloryt oraz doskonale nawilża, wygładza i ujędrnia skórę. Polecana dla cery suchej i mieszanej.
 EFEKT: ODŻYWIONA I ZREGENEROWANA SKÓRA

Maseczka średnio dostosowuje się do twarzy co skutecznie umożliwia poruszanie dla mnie to minus gdyż nie znoszę siedzieć bezczynnie:)No ale poświęcić się mogę cóż mi szkodzi:)
Skład:
  Aqua, Glycerin, Peg-12 Dimethicone, Phenethyl Alcohol (and) Caprylyl Glycol, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Mel (Honey) Extract, Propylene Glycol (and) Oikysirvete 20 (and) {anthenol (and) Linoleic Acid (and) Linolenic Acid (and) Arachidonic Acid (and) Tocopherylactate (and) Retinyl Plmitate (and) Bioflavonids (and) Biotin (and) Ptyidoxine Hcl, Hydroxyethylcellulose, Teetrasodium Edta, Parfum, Citric Acid, Troethanoloamine,  
Podsumowując:
   Nie umiem określić się do tej maseczki idealna nie jest, po ściągnięciu skóra jest tłusta czego nie znoszę, ale z drugiej strony nawilża. Po umyciu twarzy (niestety musiałam nie mogłam wytrzymać z tym dziwnym uczuciem:) ) jest gładka jakby napięta.
Cena to ok 4 zł więc nie straciłam myślę że jest warta  wypróbowania, może innym się spodoba ja oceniam ją 3/5 warto wiedzieć że coś takiego jest, ale na chwilę obecną testuję dalej:)

Macie może jakąś maseczkę w płacie godną polecenia czy z każdą odczucia spadania i odklejania są powiązane? Pozdrawiam



17 komentarzy:

  1. Raczej nie dam jej szansy. Tłusta warstwa na twarzy nie brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aktualnie nie używam takich maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że maseczki z Marion nigdy nie miałam ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczek jest za duży wybór aby wszystkie mieć:)

      Usuń
  4. Ten diabeł wywołał u mnie wysypkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja mam spokój, czytałam wiele recenzji na jej temat i pierwszy raz się spotykam żeby spowodowała wysypkę:/ Nie dobrze

      Usuń
  5. nie próbowałam, ale zawsze kuszą mnie maseczki tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też kupiłam taką maseczkę w płacie, ale matującą. Ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 to i tak wysoka ocena:) ostatnio czytam trochę nieprzychylnych opinii o firmie Marion, sama już nie wiem co o niej myśleć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak pisałam jest wiele opinii na jej temat , każdy ma inne odczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie leży w kosmetyczce z maseczkami i czeka na swoja kolej. Wczoraj miałam ochotę jej spróbować ale zrezygnowałam. Teraz już mnie zupełnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dobrze szkoda wyrzucać może akurat się spodoba:)

      Usuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...