środa, 18 grudnia 2013

Dziś troszkę o jedwabiu do włosów:)

 Witam cieplutko mam już kilka serwetek świątecznych zrobionych, niestety mój aparat padł i czekam aż to się zmieni, żeby się wam pochwalić:)

Ale w między czasie postanowiłam napisać troszkę o mojej pielęgnacji a dokładnie o jedwabiu do włosów.

Długi czas stosowałam Biosilka niestety po głębszej analizie i Waszych opiniach strasznie się przeraziłam alkoholu w składzie , w momencie go odstawiłam i długi czas jedwab był moim wielkim przeciwnikiem.

Do momentu jak trafiłam w drogerii na CHI Silk Infusion, no  normalnie się zakochałam:D


Co obiecuje producent?

 CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania.
 Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. 
Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie.
 Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd.


Skład:

 Cyclomethicone, Dimethicone, C-1215 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Parfum, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder 


Moje zdanie:

- bardzo wydajny 
- fajna cena ok 6zł
- ułatwia rozczesywanie 
- miły zapach
- przy odpowiedniej ilości nie obciąża 
- włosy są sypkie i błyszczące
- czasem ciężko go znaleść w drogerii

 A Wy co macie do powiedzenia w tym temacie? Myślę że podzielicie moje zdanie:)
Ja w chwili obecnej nie wyobrażam sobie braku go w mojej pielęgnacji.
Pozdrawiam cieplutko:* 
 




32 komentarze:

  1. Tego nie miałam, ale skuszę się chyba, gdy wykończę zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dawno nie miałam żadnego jedwabiu do włosów, chyba kupię sobie jakiś mały żeby zobaczyć czy wciąż będzie się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto ja też miałam długą przerwę ale nie żałuję, że to zmieniłam:)

      Usuń
  3. jeden z lepszych jedwabi do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie testowania tego produktu, jak narazie jestem mile zaskoczona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdzie go jeszcze nie widziałam, poki co mialam narazie Biosilka i średnio byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie boisz się alkoholu w Biosilku? ja dlatego właśnie go odstawiłam

      Usuń
  6. Ja od zawsze używam Mariona, jest fajny i ma przydatny dozownik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wykończę swoje zabezpieczacze to napewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i bardzo lubiłam, teraz używam jedwabiu z GP i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię ten jedwab chi, a co do biosilku - zrobił mi na głowie siano :<

    OdpowiedzUsuń
  10. również tego nie miałam, ale chętnie po niego sięgnę :)
    zapraszam ; http://neverforgetwhoyouare17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedwab do włosow jest idealny zimą do zabezpieczenia końcówek włosów, polecam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego po niego sięgnęłam:)

      Usuń
  12. miałam, lubiłam :)) teraz jednak wolę produkty na końcówki z olejami - jakoś lepiej się sprawdzają na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój pierwszy jedwab do włosów. :) Bardzo go lubiłam, ale przyszedł czas na testowanie innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no pewnie zawsze jak coś można powrócić:)

      Usuń
  14. Swietny blog, tak trzymaj ! Lubię tu zaglądać :) przyznam Ci się, że zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga.. :) o urodzie i stylu życia.
    moje "poczynania" będziesz mogła obserwować na www.steptobeauty.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię i zapraszam do obserwowania! :) :* Ps. ja już Cię obserwuję!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak mi miło już pędzę do Ciebie:)

      Usuń
  15. Jak wykończę to, co mam (o ile to kiedyś nastąpi) pewnie kupię na próbę... chociaż po kilku sprawdzonych kosmetykach wiem, że bezkonkurencyjne są ciężkie silikony, a te lekkie potrafią czasem narobić niezłego siana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego polecam spróbować:)

      Usuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...