wtorek, 1 lipca 2014

Gdzie to lato ??

 Witam gorąco. Niestety pogoda za oknem nie ładuje moich akumulatorów. Bliżej mi do jesiennej depresji, niż myślenia o słonku.
      Tradycyjnie jak to w takich chwilach, nachodzą mnie przemyślenia o wieku....( tak tak mam świadomość, że siedząc i się załamując czasu nie cofnę, a jednak marnuję go na myślenie o głupotach)
Wybierałam się ostatnio do kosmetyczki na jakiś grubszy zabieg oczyszczania twarzy.
       No tak ale mam ale....
Strasznie boję się wszelkich bakterii i zarazków, cały czas mi się wydaje że kosmetyczki działają jak maszyny jeden klient, drugi i leci. A gdzie czas na dokładne oczyszczenie sprzętu, sterylizację!?
Jest to dla mnie straszne, wiem że nie wszędzie tak jest, ale miałam już do czynienia z kilkoma " salonami" i aż strach. Takim o to sposobem w chwili obecnej zrezygnowałam z wizyty u tych specjalistów, i jak to bywa ze mną w momencie ( no może troszkę dłużej zajęło mi to dwa dni :) ) przeszukałam sieć, co mogę zrobić sama. I znowu żarówa nad głową :D

       Już chyba próbowałam wszystkich domowych maseczek, w tej sprawie mam swoich faworytów, ale to dla mnie za mało, peeling też mam kawowy i nie mam zamiaru szukać dalej. Ale takim właśnie sposobem znalazłam takie cudo co się zowie " roller ". I co ? I się napaliłam nawet  nie przerażają mnie igiełki, wiem że bardzo ważna przy takim sprzęcie jest dezynfekcja, ale z tym nie ma problemu, przynajmniej sama o nią zadbam :)
     I teraz pytanie:
Co o takim sprzęcie sądzicie? Macie może? Korzystacie?
Z tego co sprawdzałam ceny są różne, ale myślę że coś znajdę. No i do kompletu dokupiłabym czysty kwas hialuronowy. Co Wy na to moje drogie specjalistki ??
Pogodo wracaj! Mój budżet może nie wytrzymać dalszej chandry ...
Pozdrawiam cieplutko znad kubeczka ciepłej kawki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...