środa, 31 lipca 2013

Co ja tu robię?

Szukam sposobu na moje włosy, jako początkująca włosomaniaczka mam już kilka prób za sobą każda kończy się inaczej nieraz gorzej czasem jest sukces:)
Zaczynam pomału poznawać swoje włosy
Jakie one są?
- średnio porowate
- podatne na farbowanie i układanie
- szybko chłoną wilgoć
- lubią olejek arganowy i rycynowy
- laminacja żelatyną też dobrze się spisuje
- keratyna raz na jakiś czas
- lubią się przetłuszczać i puszyć ( nie ma za dobrze)
- lubią płukanki zakwaszające
    a co do reszty mam nadzieję że dzieki blogom poznam je lepiej i dobiorę odpowiednią pielęgnację.

Postanowienia:
- poświęcać swoim włosom więcej uwagi
- rozstać się z prostownicą niestety chwilowo nie wykonalne nie mogę się przemóc 
- dbanie, pielęgnacja
Myślę że metodą prób i błędów poznam je lepiej, obecnie dzięki włosomaniaczkom wiem jak ważne jest sprawdzanie składów nie myślałam że reklama tak nas omamia.Teraz wiem że czasem produkty tańsze sa o wiele lepsze, a czasem wystarczy po prostu otworzyć lodówkę.

To tyle o mnie a Wy jakie macie przygody z początkiem blogowania, i obsesji na temat włosów?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...