poniedziałek, 15 lipca 2013

Diplona co wy na to ?

Jako rasowa włosomaniaczka będąc w Biedronce nie mogłam oprzeć się tejże odżywce a to dlaczego?
Otóż cena 9.99 powala, a dodatkowa pompka zachęca nie ma potrzeby męczenia się z opakowaniem...


Krótki opis producenta:

Odżywka Diplona Professional odżywcza do długich i zniszczonych włosów, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek włosów. Zawiera masło shea oraz białka pszenicy, dzięki czemu włosy są gładkie i jedwabiste. Odżywka sprawia, że włosy stają się lśniące i łatwiej się rozczesują. Produkt łatwy w aplikacji, wystarczy jedna pompka na włosy średniej długości. Linia produktów Diplona Professional rekomendowana jest przez niemieckiego Mistrza Fryzjerstwa Dietera Brunneta.


skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Behentrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Panthenol, Parfum, Isopropyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Nacinamide, Phenoxyethanol Pottasium Sorbate, Hydrolyzed Wheat Gluten, Hydrolyzed Wheat Protein, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Citric Acid, Sodium Benzoate, Methylparaben, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben. Nie ma silikonów.

 I teraz wrażenia:

Zakupiłam skończyłam butelkę, pędzę do biedronki kupuję drugą.Włosy miękkie już przy wypłukiwaniu odżywki różnica ogromna jakby włosów nie było:)
Zastanawiam się cóż ona w sobie ma? Nie droga nie możliwe że takie cudo można dostać za 10 zł, no więc najwyższa pora sprawdzić skład :)
 Wszystko pięknie ładnie, brak silikonów, łatwo więc się wypłukuje niestety pozostałość średnia panthenol no nawilża ale niestety tylko działa powierzchniowe nie regeneruje daje tylko efekt wizualny:)

Podsumowanie:
Jeżeli nie jesteś wymagająca szukasz odżywki która coś zmieni, a Twoje włosy i tak lśnią to polecam jak najbardziej:) Niestety jak to zwykle bywa szału nie ma ale nie szkodzi również więc są i plusy i minusy mnie odstrasza zapach który utrzymuje się długo na włosach.
 A więc jeśli nie spróbujesz nie dowiesz się. Ogólnie ja ją polecam koleżankom, za taką cene nie jest zła, lepszej na sklepowych półkach nie trafiłam więc będę wracać:)

Czekam na wasze opinie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...