środa, 14 sierpnia 2013

zainteresowania- co Was ciekawi?

  Dzisiejszy wpis nie będzie nawiązywał do włosów, kosmetyków dziś chwila na refleksje i przemyślenia:)
No czasem coś mnie tak łapie , zdarza się:)

    Jak co dzień  siedzę i przeglądam bloga , no już żyję tym co Ktoś testuje, co opisuje itd...
I przyszła mi właśnie do głowy myśl ( i tradycyjnie biegnę na bloga) a może by tak zapytać Was?

Co Was interesuje, jakie Macie hobby?



Wiem wiem  włosy, kosmetyki a coś innego, gdzie znajdujecie spokój , wyciszenie?

Jak radzicie Sobie ze stresem?
Chętnie poczytam,o mnie już sporo wiecie prócz włosomaniactwa kocham książki,ładne widoki i spacery, o ile mam czas:) Myślę że o mani zakupów nie muszę wspominać:P
  
  Zapraszam do dyskusji mam nadzieję że wpis zaciekawi i poznamy się jeszcze bardziej.Kto wie może okaże się że łączy nas wiele więcej?:)

  Wracając z pracy, szkoły, uczelni co robicie?
Głupie pyt otwieramy komputer i witamy świat blogosfery, a poza tym co?
Czekam na obszerne wypowiedzi i zapraszam do dyskusji:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...