środa, 14 sierpnia 2013

Stephen King Cmętarz zwieżąt

  Jak to zwykle bywa ja nie mogę nigdzie wyjść,gdyż od razu wszystkie plany idą na marne:)
Wybrałam sie na zakupy do biedronki a tam znowu wyprzedaż książek oj i jak tu przejść obojętnie no jak:D
Zaglądam do koszyka a nóż nic mi nie wpadnie w oko, zawsze to jakaś nadziej przypominam że postanowiłam przeczytać to co na chomikowałam, troszkę się uzbierało:) Aż tu nagle patrzę i własnym oczom nie wierzę Stephen King Cmętarz zwieżąt oj Tego autora  nie pominę , no i znalazła się w moim koszyku z wielką, powalającą ceną 7.99:)

     A oto mój skarb:


Myślę że tradycyjnie książka mnie pochłonie nie wiem czym to jest nie potrafię, nie umiem oprzeć się gdy spotykam coś tego autora :)
  Powieść zekranizowano w 1989 r, scenariusz napisał sam Stephen King
 ( film w Polsce jest znany jako "Smętarz dla zwierzaków), a King wystąpił w roli Księdza.Nie wiem czy się skuszę na oglądanie ale bardzo ciekawi mnie ta książka, jak dla mnie zapowiada się na coś w stylu "Worek kości", a ta bardzo mnie wciągała:)







   A czy Wy macie jakiegoś ulubionego autora?
Może lubicie tak jak ja cięższe ksiązki?
Zapraszam do dyskusji:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...