sobota, 21 września 2013

Ćwiczyć ale co?:)

Hej dziewczyny dziś dość nie typowy wpis:)
Mianowicie od dłuższego czasu usiłuję schudnąć,owszem bardzo ciężko mi to idzie niestety jak tylko stracę troszkę kilo moja skóra jest jak galareta. Macie może jakiś pomysł  propozycje sprawdzonych ćwiczę najgorzej u mnie z udami oj porażka:/
  Próbowałam już 6 Weidera niestety efekt średni straszny ból i ciężko mi ćwiczyć.Mam leg trainer magic i powiem całkiem się spisuje. Wszelkie balsamy chłodzące dają efekt napięcia na chwilkę, więc postanowiłam napisać ten post może coś jeszcze poradzicie.
Wiem dieta i ruch to podstawa ale pomalutku brakuje mi sił, najgorsza motywacja:)
 
Więc czekam na wasze propozycje co jeszcze brzuszki, nożyce, skakanka posiadam również rolki ale pogoda pomalutku się psuje i trzeba będzie je schować.
Więc jak zwykle liczę na Was, obiecuję później wszystko spisać i powstanie post na temat Waszych sposobów walki ze zbędnymi kilogramami mam nadzieję że nie zawiedziecie:)

Pozdrawiam serdecznie:*



34 komentarze:

  1. Polecam Ci Skalpel Ewy Chodakowskiej.
    Ja ćwiczyłam ok 2 tygodnie, przy czym nie codziennie i nie wykonywałam ćwiczeń do końca, bo bolało i nie dawałam rady. Łącznie zrobiłam może z 5 treningów? I to nie całych.. robiłam później może do połowy. To wszystko przez to, że nie wierzyłam, że mi się uda. Po 2 tygodniach (5 treningach) nadszedł czas mierzenia i ważenia. Przed cw ważylam 43kg, po 2 tygodniach też (na wagę nie narzekam), z bioder zleciały 2cm, z ud łącznie 4, talia się nie zmieniła, z brzucha też mi trochę zeszlo, ale już nie pamiętam ile.. musiałabym zobaczyć do zeszytu.

    Polecam te ćwiczenia, Ja zamierzam ćwiczyć od przyszłego tygodnia od początku Skalpel, teraz niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę już od kilku miesięcy i mimo że nie chciałam schudnąć, tylko wyrobić kondycję, bo jestem szczupła, to i tak nie obyło się bez zeszczuplenia :)
    Z tego, co się doedukowałam, to wiem że nalezy ćwiczyć różne ćwiczenia i powtarzać dany zestaw ćwiczeń co najmniej po tygodniu, bo inaczej nasze mięśnie przyzwyczajają się i przestają pracować.
    Ja ćwicze razem z filmikami na yt, lubię ewę chodakowską(killer i 6cio minutówki), mel b, jilian michaels i innych, co mi się kliknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ciekawe nie wiedziałam że mięśnie mogą się przyzwyczaić:)

      Usuń
  3. Polecam basen. Pływanie jest bardzo odprężające i przy okazji super rzeźbi. No i spala się tyle, że można wsuwać dużo kalorii, zdrowych oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. basen obecnie odpada prosty powód wstyd, ale dzięki:)

      Usuń
  4. Zmotywowanie się jest zdecydowanie najtrudniejsze, ale jak już się znajdzie odpowiednie ćwiczenia to z czasem na prawdę ćwiczenie staje się czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym tak raz sobie mówię ćwiczę rano później odwlekam no a następnie w ogóle zapominam:/

      Usuń
    2. U mnie tak samo, jak do południa się nie zabiorę do roboty to później już jest zwlekanie no i wiadomo jak się dzień kończy - lenistwem :)

      Usuń
    3. mam to samo

      Usuń
  5. ja polecam bieganie, basen i najzwyklejsze w świecie chodzenie po schodach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale takie zwyczajne chodzenie? czy z napinaniem mięśni?

      Usuń
    2. z napinaniem oczywiście

      Usuń
  6. ja polecam chodakowska i mel B, najlepiej ćwiczenia wprowadzić jako rutynę, codziennie na pewno masz jakies przyzwyczajenia, typu zjesc sniadanie, umyc zeby, ja zawsze po tych "rutynowych" zajeciach wprowadziłam ćwiczenia, i teraz jest to moj nawyk i rzeczywiscie zeszczuplalam, moze waga tego nie pokazuje ;/ ale wchodzę w mniejsze spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę na pewno skorzystam:)

      Usuń
    2. Waga się nie zmieniła, bo tłuszcz zamienił się w mięśnie. a mięśnie więcej ważą niż tłuszcz :D

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię ćwiczyć z Mel B. Czasami też robię coś Ewy Chodakowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja polecam bieganie:) jeśli pogoda jest kiepska, a ja odczuwam już silną potrzebę żeby się ruszyć, to ratuję się Chodakowską;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez wakacje próbowałam z Mel B (łaczyłam jej zestawy w 40-50 minutowe całości), "Skalpel" Ewy- obwody mi się nie zmniejszyły, waga podskoczyła o 2 kg, mam bardziej zarysowane mięśnie ud- a chodziło mi o to, żeby je wyszczuplić. Więc znów wracam do callaneticsu- w liceum przez krótki czas chodziłam na takie zajęcia i efekty były widoczne. Polecam, jeżeli chcesz wysmuklić ciało:).
    I faktycznie mięśnie przyzwyczajają się do danych ćwiczeń, ale nie dzieje się to zbyt szybko- u mnie, zależnie od rodzaju, po 3-5 tygodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki wielkie właśnie obawiam się rozbudowania mięśni gdyż potrzebuję wysmuklić ciało:)

      Usuń
    2. to jakieś cardio na zmianę z callaneticsem i centymetry będą leciały, a ciało ładnie się wyrzeźbi:)

      Usuń
    3. dzięki wielkie za rady na pewno skorzystam:)

      Usuń
  10. ile dni A6W zrobiłaś?
    ja mam super efekty po całym cyklu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok 20 później nie miałam siły a 6 bardziej działa na brzuch nogi nic nie bolały:)

      Usuń
  11. Ja ćwiczyłam z Jillian Michaels i na początku było ciężko, ale po tygodniu nabrałam wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pierwsze słyszę muszę pogłębić temat:)

      Usuń
  12. Zumba :D i tu jak wolisz - mozesz sie zapisac na zumbe w klubie fitness albo jak ja: mam w dom Xboxa z czujnikiem ruchu (+zumba na xboxa) wiec idiote robie z siebie w domu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...