środa, 11 września 2013

Liebster Blog!

Dziś nominacja od lubię gotować:)
Zasad nie opisuję już chyba każdy zna:D


a oto pytania:
1. Masz możliwość wypić kawę z kimś znanym. Kto to będzie?
   jestem dziwna:D nie mam nikogo na myśli
2. Miasto, które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
  W Polsce  Wrocław
3. Ulubiona wieczorynka w dzieciństwie?
   Smerfy:D
4. Ulubiona zupa ;) ?
 Koperkowa mniaaam:)
5. Ostatnio ulubiony kosmetyk?
    nie mam lubię eksperymentować a ostatnio na jakiś z efektem wow nie trafiłam:)
6. Ulubiony serial/film?
    pierwsza miłość:)
7. Ulubiony słodycz?
    batony:)
8. Opowiedz coś śmiesznego, np. dowcip, albo wklej śmieszny obrazek :)
cienias ze mnie więc nie zbyt:)
9. Spódniczka/sukienka czy spodnie?
 zdecydowanie spodnie
10. Jaki masz kolor oczu?
 piwne:D
11. Jakie masz plany na jutro ;) ?
   dzień dla siebie , leniuchowanie :) 

Dziękuje bardzo:) fajny pomysł z tymi nominacjami czy też tak sądzicie?


Dziś troszkę zmienię formę gdyż dużo dziewczyn odmawia udziału więc zapraszam wszystkie chętne i proszę w komentarzach o adresy a oto moje pytania:

1. Ciepło czy zimno?
2. Ulubiony kolor. Dlaczego?
3. Hobby
4.Czy czujesz się szczęśliwa?
5.Najlepsza pora dnia- uzasadnij:)
7. Idealna odżywka do włosó jaka?
8.Czerwony czy czarny?
9. Ogień -woda?
10.Lubisz zwierzęta?Masz?


Jeszcze raz zapraszam gorąco i pozdrawiam:)




11 komentarzy:

  1. także chciałabym kiedyś odwiedzić Poznań;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjeżdżaj do Wrocławia, tu jest fajnie!

    (mówi to Wrocławianka na wygnaniu...)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, Wrocław jest piękny, byłam tylko raz, ale na pewno kiedyś jeszcze odwiedzę :) i też lubię koperkową ;) Pozdrawiam i dzięki za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog :) zapraszam do mnie mam nadzieje ze Ci sie spodoba i zostaniesz...goraco pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dla siebie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja bym chciała Wrocław zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...