wtorek, 29 lipca 2014

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2,

  Szybciutki post który powstaje dzięki  Aleksandrze i jej zaproszeniu miło mi bardzo:)
Spróbuje co mi szkodzi mam nadzieję, że dzięki tej akcji będę pamiętać o maseczkach, przyznam się szczerze często zdarza mi się o nich zapominać:)
klik



Zasady:
  
Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013



Cel akcji:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.
Zasady akcji:
1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji 
Zaproszenia wędrują do:
Mam nadzieję że weźmiecie udział w akcji zapraszam serdecznie:)



14 komentarzy:

  1. dziękuję kochana, ale właśnie skończyłam brać udział w akcji "szukamy maseczki idealnej" i mam mnóstwo niepokończonych maseczek, które muszę wykorzystać, a nie chce się powtarzać z recenzjami:( ale dziękuję za pamięć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno ale rozumiem pozdrawiam:)

      Usuń
    2. ale oczywiscie z chęcią poczytam sobie o nowych maseczkach:) także będę wpadać;)

      Usuń
  2. ojej ;) a ja niedawno wzięłam udział w "Szukamy maseczki idealnej" i znalazłam swój ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie. :) Chętnie spróbuję, choć nie wiem skąd wezmę tyle maseczek. ;) Muszę się zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I mamy kolejny powód aby się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będziesz pamiętać gdyż tag Maliny bardzo mobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to mnie bardzo miło! czekam na twoje maseczkowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...