sobota, 29 listopada 2014

A może Ziaja oczyszczanie ?





          Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami na temat serii Ziaja Liście manuka postanowiłam i ja zostać posiadaczką jakiegoś kosmetyku z tej oto serii. 
Będąc na zakupach skusiła mnie pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Jest to produkt którego od dawna poszukiwałam, coś delikatnego a zarazem działającego dla mojej jakże wrażliwej ostatnio skóry twarzy.


         Skład :
   Aqua (Water) - woda
 Hydrated Silica - kwas krzemowy pełni funkcję ścierającą
 Glycerin - rozpuszczalnik pełni funkcję nawilżającą, może działać komedogennie
 Polyethylene - polimer etenu , usuwa zrogowaciały naskórek
Sodium Laureth Sulfate - substancja myjąca usuwająca zanieczyszczenia z powierzchni skóry
 Titanium Dioxide - filtr UV, stosowany jako barwnik, rozjaśniacz
Cellulose Gum - pełni funkcję regulującą lepkość kosmetyku
 Panthenol - odżywia skórę , działa przeciwzapalnie, przyspiesza regenerację naskórka , może działać komedogennie,
 Illite - mineralna glinka zielona, ma działanie oczyszczające , odświeżające oraz reguluje wydzielanie sebum

 Propylene Glycol - odżywia skórę , humektant , może działać komedogennie
 Leptospermum Scoparium Leaf Extract -  ekstrakt z liści z drzewa Manuka, ma właściwości antybakteryjne
 Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer - zagęstnik
 Diazolidinyl Urea - konserwant
 Methylparaben - konserwant , może działać komedogennie
Propylparaben - konserwant , może działać komedogennie
 Parfum (Fragrance) - zapach
Benzyl Salicylate - składnik substancji zapachowych
 Hexyl Cinnamal - kompozycja zapachowa
 Limonene - kompozycja zapachowa
 Linalool - kompozycja zapachowa

Producent obiecuje nam :
 Podsumowując :
Pasta jest bardzo fajna jak dla mnie idealny peeling do twarzy. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest fakt stosowania, na opakowaniu nie ma napisane co dla mnie jest błędem żeby pastę stosować 2-3 razy w tyg, niestety obawiam się, że większa częstotliwość stosowania może nam zaszkodzić.W składzie widzimy parabeny, ale ja to wybaczam. ( Dla zainteresowanych wpis o parabenach i moim zdaniu klik )
Przed zakupem sprawdzałam opinie w sieci wiem że są bardzo podzielone, ma zarówno wiele pozytywów jak i negatywów, jak u mnie sprawdza się świetnie stosuję ją już miesiąc dwa do trzech razy w tygodniu. Mi nie zaszkodziła i myślę że wrócę do niej ponownie. Niestety na każdego może działać inaczej. Skład może nie jest idealny ale ja przymykam oko. rewelacyjnie przygotowuje do dalszych zabiegów jestem pozytywnie zaskoczona. Cena ok 8zł powalająca :D
Miałyście?
Jakie jest Wasze zdanie?
Pozdrawiam :*

 PODPIS

10 komentarzy:

  1. niestety u mnie kompletna klapa :( ogromny wysyp spowodowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jestem zaskoczona, moja twarz właśnie po takim oczyszczaniu się uspokoiła. No i mamy przykład że na każdego inaczej działa .

      Usuń
  2. Również niedawno ją kupiłam. Byłam trochę zniesmaczona, gdy po pierwszych kilku użyciach- a na prawdę stosuję jej mało, od góry ok. 1/4 opakowania jest pusta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie zwracałam uwagi na wydajność kosmetyku, stosuję go ok 2-3 w tyg przez ponad miesiąc i jeszcze jest. Muszę się temu przyjrzeć :)

      Usuń
  3. Mnie jakoś ta seria nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta pasta, ale boję się ją kupić, bo produkty do twarzy z Ziaji (poza jednym wyjątkiem) wywołują u mnie niemiłe niespodzianki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie, nie spotkałam się jeszcze z niespodziankami po Ziaji . Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja używam peelingu z mikrogranulkami Ziaja PRO jednak dla dziewczyn o wrażliwej cerze odradzam ponieważ mocno oczyszcza ;) Do cery mieszanej idealny także warto poczytać o nim, może komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...