czwartek, 22 czerwca 2017

Włosy, skóra głowy- problemy...

  Witam Was cieplutko, jestem , żyję , funkcjonuje:)
Niestety ostatnio sprawy życiowe nie pozwalają mi systematycznie pisać, nie będę obiecywać że to się poprawi bo same dobrze wiecie że życie jest nieprzewidywalne. Ale mam się dobrze:)
Dzisiaj przeglądając informacje o mojej stronie postanowiłam skupić się na temacie, który jak widzę mocno wiele z Was interesuje:)  
Postanowiłam zrobić serię wpisów  pod tytułem : 
Włosy, skóra głowy - problemy.
Aby seria się ukazała potrzebuję Waszej pomocy. Bardzo proszę piszcie w komentarzach jakie macie problemy ze swoimi włosami. Dzisiaj postaram się napisać jak najwięcej na temat Uczuleń na farby widzę że bardzo często zaglądacie do wpisu na ten temat postaram się go bardziej rozwinąć:)
Jeśli ktoś ne czytał pierwszej części zapraszam klik.
  1. Próba uczuleniowa powinnyśmy wykonywać ją zawsze. Niestety często spotykam się ze stwierdzeniem:  Używam zawsze tej samej farby nigdy mnie nie uczuliła więc nie robię testów. Niestety nawet stara sprawdzona farba może nas uczulić . Pamiętajcie firmy  często zmieniają składy swoich farb udoskonalają je , więc nigdy nie mamy pewności czy akurat nowy składnik nas nie uczuli. Poza tym należy pamiętać, że nasz organizm do jakiegoś czasu sam się broni nigdy nie wiadomo kiedy przestanie. Dlatego polecam robić próby uczuleniowe.
  2.  Farba fryzjerska też może uczulać pamiętajcie to nie chodzi o to jaka  jest farba normalną rzeczą jest że fryzjerskie farby są delikatniejsze ale niestety też mogą nas uczulić. Często alergenem jest barwnik zawarty w farbie. Często również piszecie że jasna farba was nie uczula natomiast ciemna już tak . Prawdopodobnie alergenem w tej sytuacji jest PPD jest to pigment który występuje w farbach do koloryzacji trwałej. W ciemnych kolorach jego stężenie jest wyższe.
Podsumowując stosując trwałe barwniki,  czyli farby zawsze istnieje ryzyko wystąpienia niebezpieczeństwa że pojawi się reakcja alergiczna . Wykonujmy za każdym razem próbę uczuleniową. Pamiętajcie teraz są takie czasy że prawie każda osoba jest alergikiem dlatego też ryzyko wystąpienia alergii jest bardzo wysokie, owszem firmy oraz bardziej udoskonalają składy ale bądźmy ostrożne. 

Macie jakieś pytania? Pytajcie chętnie na nie odpowiem. Jakiś problem z którym się borykacie? Piszcie postaram się pomóc.
Pozdrawiam  
PODPIS

2 komentarze:

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...