wtorek, 6 sierpnia 2013

moje zdobycze

Dobra książka:)
Nie wiem jak Wy ale ja jak tylko mam chwilkę lubię czytać.Szczególnie lubię książki Stephena Kinga  w chwili obecnej niestety nie ma Go na liście w kolejce do poczytania, ale na pewno  będzie .

Właśnie czytam powieść kryminalną " Podpalona" autor to Mark Billingham:)
Tradycyjnie nie odbiegam od faworytów, książki grozy i thrillery  to moja pasja:)Niestety troszkę ciężka ,pisana z wielu perspektyw , więc łatwo się w niej pogubić. Nie będę się rozpisywać o czym jest, gdyż polecam przeczytać.
Powiem tylko,że opowiada o gangsterach ich walce i o płatnych zabójcach.

Ciekawostka :
Mark Billingham za postać inspektora Toma Thorne'a , został uhonorowany nagrodą Sherlocka.




A w kolejce do poczytania czeka:



Charlotte Link - Wielbiciel (psychologiczny thriller-prezent)
Zapowiada się bardzo ciekawie, już na okładce możemy przeczytać:
" Wyrafinowany psychologicznie i
pełen tajemnic thriller bestsellerowej autorki"
Myślę że będzie to kolejny trafiony prezent:)

Mario Reading -58 przepowiedni Nostradamusa.
   Od dawna ciekawią mnie takie książki, gdy zobaczyłam ją na półce
musiała do mnie trafić.Nie mogłam się oprzeć:)

Opis:
" Bestsellerowy thriller oparty na hipotezach dotyczących zaginionych proroctw Nostradamusa"
Poczytamy zobaczymy....:)

A Wy jakie książki czytacie?
Może czytałyście coś z moich zdobyczy?
Może coś polecicie?
Zapraszam:)
Wpis ukazał się również na: przepis na kobietę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...