środa, 7 sierpnia 2013

Żel pod prysznic AXE

   Odbiegając od tematu włosów postanowiłam napisać coś o Panach:)
Siedząc przed telewizorem co chwilkę idzie reklama żelu pod prysznic AXE, niby nic ale to chyba jeden z najbardziej rozreklamowanych kosmetyków.I tak właśnie się zastanawiam w czym tkwi fenomen tych kosmetyków?Zapach faktycznie ładny ale czy to wystarczy?W składzie same substancje oczyszczające , zapach mocny utrzymujący się długo, ale czy to  wystarczy?
Wielu mężczyzn nie używa myjek więc plusem tego żelu jest to że mocno się pieni .Nie wiem jak was ale mnie okropnie drażnią ich reklamy:)
grafika Google
I co wy na to? Też was zastanawia sukces tej firmy?
A może tylko mnie zastanawiają takie dziwne rzeczy, no cóż ja tak mam:)
To tyle na temat mojego obszernego wpisu zapraszam do dyskusji i rozwiania moich pytań:)
   Pewnie myslicie po co ten wpis ? A no tak dla siebie, mam pisać o tym co mnie interesuje i ciekawi a ich sukces mnie bardzo ciekawi, w końcu żele z Isany też nie są złe i tańsze przez pół a jednak w kosmetyczkach moich znajomych w większości widzę AXA.

Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...