piątek, 9 sierpnia 2013

Żelatyna spożywcza

Robiąc ostatnio laminację żelatyną zaczęłam się zastanawiać, cóż ona może mieć w sobie takiego?
Z wielką żarówką nad głową zaczęłam przeglądać internet, a nóż może coś jeszcze odkryję i bardzo mi się spodoba:)



Żelatyna - naturalna substancja będąca mieszaniną białek i peptydów, pozyskiwana w drodze częściowej hydrolizy kolagenu, zawartego w skórze, chrząstkach i kościach zwierzęcych.





 
  Po wnikliwej analizie troszkę znalazłam, i odkryłam że wiele przede mną:)

Zastosowanie:
- w kuchni i przemyśle spożywczym 
- używana do produkcji emulsji światłoczułych
- stosowana jako zagęszczacz w farmaceutykach i kosmetykach
- stosowana jako lek
- pijąc codziennie 2  łyżeczki rozpuszczonej żelatyny poprawimy kondycję stawów
- jako maseczka oczyszczająco- liftingująca na twarz  *2 łyżki żelatyny rozpuszczamy i nakładamy na twarz na ok 20 min zmywamy letnią wodą, skóra jest gładka i lśniąca, zamiast wody możemy użyć mleka, aby zminimalizować zapach może dodać kroplę ulubionego olejku eterycznego 
- wpływa na kondycję paznokci i dłoni, już po tyg kąpieli dłoni widać różnicę

A czy Wy macie jakis pomysł na zastosowanie żelatyny?Chętnie wykorzystam to cudo natury:)
Zapraszam do dyskusji:) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę :) Każdy komentarz napędza mnie do dalszego pisania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...